Verifikacija korisnika na Vintu namenjena je onima koji žele da pokažu da stoje iza svog profila i da ozbiljno učestvuju u zajednici. Cilj nam je da povećamo poverenje između prodavaca i kupaca, sprečimo potencijalne zloupotrebe i istaknemo korisnike koji žele da pokažu da im je stalo do prodaje na Vintu.
Na ovoj stranici možete pročitati pravila i uputstva za dobijanje verifikacionog bedža na profilu i svim oglasima.

1. Pravilno popunjen profil
U podešavanjima naloga potrebno je uneti:
- tačno ime i prezime
- broj telegona (u odeljku Lični podaci)
Ovi podaci se ne prikazuju javno, već služe samo za internu proveru identiteta.
Potrebno je uneti i lokaciju. Ovaj podatak je javan kako bi drugi korisnici znali u kom gradu se nalazite, što olakšava prodaju i dogovaranje.
Profili sa profilnom fotografijom imaju prednost prilikom verifikacije.
2. Potvrđena email adresa i broj telefona
Da bi nalog bio verifikovan, morate:
-
potvrditi svoju email adresu,
-
potvrditi broj telefona tako što ćete poslati poruku putem SMS-a, Vibera ili WhatsApp-a na broj telefona koji vam pošaljemo.
3. Povezivanje društvenih mreža (preporučeno)
Ako imate profile na društvenim mrežama, možete ih povezati sa svojim Vinto nalogom.
Ovo nije obavezno, ali pokazuje dodatni nivo transparentnosti i uliva više poverenja drugim korisnicima.
4. Aktivnost i korektno korišćenje platforme
Da bi verifikacija bila odobrena, korisnik treba da ima osnovnu istoriju normalnog i urednog korišćenja Vinta:
-
objavljene oglase koji su u skladu sa pravilima,
-
da nema oglase uklonjene zbog kršenja pravila,
-
pristojnu i normalnu komunikaciju u porukama,
-
da bude odgovoran i dostupan kada ga drugi korisnici kontaktiraju,
-
da pokazuje osnovni nivo aktivnosti i prisutnosti na platformi.
- da zahtev za verifikaciju nije ubrzo nakon registracije naloga.
5. Pozitivne interakcije i iskustvo
Ne tražimo savršene ocene jer znamo da svi ne ostavljaju ocene nakon uspešnih dogovora ili prodaje, ali je poželjno da korisnik ima:
-
makar neke pozitivne ocene,
-
uspešne dogovorene ili realizovane prodaje,
-
ili generalno dobar utisak u komunikaciji.
Sve ovo govori da je nalog stvaran, aktivan i pouzdan.
Cilj verifikacije je da pokažemo da gradimo ozbiljnu i sigurnu zajednicu, u kojoj korisnici mogu da se oslone jedni na druge.
Ako je nalog uredan, aktivan i iza njega stoji stvarna osoba posvećena prodaji i kupovini, može biti verifikovan.
Kako podneti zahtev za verifikaciju Vinto naloga

Kada ste prijavljeni na svoj nalog, zahtev za verifikaciju podnosite na sledeći način:
-
Otvorite glavni meni i idite na sekciju Podrška.
-
U listi ponuđenih razloga izaberite opciju Zahtev za verifikaciju naloga.
-
(Po želji) Možete nam ukratko napisati zbog čega želite verifikaciju. Ovo nije obavezno, ali može ubrzati proces odobrenja.
-
Kliknite na Pošalji.
Nakon što pošaljete zahtev, naš tim će pregledati vaš nalog i obavestiti vas o odluci u najkraćem roku.